کانال پیش ساخته آب

Channel-Drp178کانال پیش ساخته آب با گریتینگ گالوانیزه

  • کد: DRP178
  • جنس گریتینگ: گالوانیزه
  • جنس بدنه کانال: پلی پروپیلن
  • کلاس مقاومت وزنی: A15
  • ابعاد: عرض ۱۳ و ارتفاع ۱۱/۵ سانتیمتر

.

کانال DRP178 با مقاومت یک و نیم تن به ازای هر محور خودرو جهت حاشیه پارکینگ می تواند مناسب باشد اما برای ورودی رمپ استفاده نمی شود. در تمام محل هایی که عابرین پیاده تردد دارند می توان از این نوع کانال استفاده نمود.

موتورخانه ، فضاهای تاسیساتی ، کارخانجات بدون عبور لیفتراک ، محوطه ها ، بام ، تراس ، سرویس بهداشتی و آشپزخانه های صنعتی، می توانند از دیگر فضاهایی باشند که کانال پیش ساخته با گریتینگ گالوانیزه استفاده می شود.


ابعاد کانال DRP178:

Channel-Dimensions


کانال DRP178 دارای قابلیت تعبیه خروجی کف ، انتهایی و جانبی می باشد:

خروجی کف: کد STCAN ( سایز ۱۰۰ ) – کد SVCAN ( سایز ۱۱۰ )

Cast-iron-grating-channels-connections

خروجی/مسدود کننده انتهایی/جانبی: کد NAT178 ( سایز ۱۰۰ ) – کد NAV178 ( سایز ۱۱۰ )

Cast-iron-grating-channels-endcap


گریتینگ های گالوانیزه از نوع گالوانیزه گرم بوده و قابلیت فیکس شدن روی کانال پیش ساخته را توسط پیج استیل و مهره های برنجی دارند.

کانال های پیش ساخته مدل DRP178 می توانند به صورت L یا T به یکدیگر متصل شوند. هر ماژول یک متری از دو طرف کانال و در هر طرف از ۳ نقطه قابل اتصال به کانال های دیگر می باشد. اتصالات به صورت نری مادگی بوده و کاملاً آب بند می باشند.

در این ویدئو با نحوه ی اتصالات کانال های پیش ساخته آشنا می شوید:

 http://www.aparat.com/v/8IK2H


درباره ی شرکت سازنده:

شرکت نیکول فرانسه زیر مجموعه شرکت مافل، یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده ی کانال های پیش ساخته آب در اروپا می باشد. این شرکت متخصص تولید قطعات پلاستیکی بالاخص UPVC می باشد. کانال های پیش ساخته آب تنها یکی از محصولات شرکت نیکول می باشد. برای آشنایی با سایر محصولات نیکول فرانسه، لطفاً به صفحه ی اصلی وب سایت مراجعه فرمائید.


تصاویر پروژه های کار شده کانال پیش ساخته آب مدل DRP178:

Channel-hotel-tehran

Channel-hotel-tehran2

Channel-project


در صورتی که جهت پارکینگ یا سایر فضاهای پروژه فعلی به کانال پیش ساخته آب نیاز دارید می توانید کاتالوگ کامل محصولات را از این صفحه دانلود نمایید.