کلاس های مقاومت وزنی انواع گریتینگ

grating-resistance( انتخاب کانال و گریتینگ مناسب با توجه به کاربری؟‌)

کانال های پیش ساخته هدایت آبهای سطحی براساس استاندارد EN1433 اروپا (چه در مورد محصولات نیکول فرانسه و چه در مورد محصولات ساخت هاراتون آلمان) در کلاسهای مقاومت وزنی A تا F طبقه بندی میشوند.


 

گریتینگ های کلاس مقاومتی A15 :

گریتینگ های طبقه بندی شده در این کلاس وزنی تا یک و نیم تن به ازای هر محور تایر باد شده خودرو مقاومت دارند که البته محدودیت سرعت تا ۳۰ کیلومتر بر ساعت را نیز داریم.

بطور خلاصه جهت فضاهایی که تنها عبور عابرین پیاده ، دوچرخه سواران و موتورسیکلت را داشته باشند می توانیم از این کلاس مقاومتی استفاده کنیم.

استخر، جکوزی و زیر دوش ها بدون تردد ترافیکی، کارخانجات بدون عبور لیفتراک سنگین ، آشپزخانه های صنعتی ، موتورخانه ها و فضاهای تأسیساتی ، بام ، تراس و روف گاردن و سایر فضاهایی که تنها تردد عابرین پیاده را دارند می توانند از کانال ها و گریتینگ های طبقه بندی شده در این کلاس وزنی استفاده کنند.


 گریتینگ های کلاس مقاومتی B125:

 دوازده و نیم تن مقاومت وزنی به ازای هر محور خودرو.

 * این کلاس مقاومتی بهترین گزینه جهت شروع یا انتهای رمپ پارکینگ می باشد.

 کارواش ها – پارکینگ های طبقاتی مخصوص وسایل نقلیه ی سبک، کارخانجات دارای لیفتراک یا جک پالت سنگین و تمامی نقاط مشابه با آن می توانند از کانال های طبقه بندی شده در این کلاس مقاومت وزنی استفاده کنند.


 گریتیگ های کلاس مقاومتی C250:

 در خیابان های شهری ، پمپ بنزین ها ، ایستگاه های آتش نشانی و تمامی فضاهایی که به مقاومت ۲۵  تن به ازای هر محور خودرو نیاز داشته باشیم از این کلاس وزنی استفاده می کنیم.


گریتینگ های کلاس D400، E600 و F900 نیز برای محل هایی با وسایل نقلیه ی بسیار سنگین مورد استفاده قرار می گیرند که توضیحات بیشتر در کاتالوگ محصول قابل مطالعه می باشد .