کانال پیش ساخته آب با گریتینگ یو پی وی سی

کانال پیش ساخته با گریتینگ UPVC

کانال پیش ساخته CAN177 به همراه گریتینگ GR77 ، در کلاس مقاومت وزنی B125 ( دوازده و نیم تن به ازای هر محور خودرو ) مخصوص رمپ ساختمان یا محوطه های داخلی پارکینگ و تمامی نقاط مشابه با آن. محصول نوین نیکول فرانسه.

 

 

 

ابعاد گریتینگ:

GR77_S

ابعاد کانال:

ابعاد کانال پیش ساخته can177لازم به ذکر است طول کانال CAN177 یک متر و طول گریتینگ GR77 نیم متر می باشد. کانال can177 با انواع گریتینگ ها و گریل های پلاستیکی و فلزی نیکول که ضخامت لبه ی آنها ۲ سانتیمتر باشد، می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

جنس کانال: پلی پروپیلن (PP)

جنس گریتینگ: یو پی وی سی (UPVC)

تولید گریتینگ از یو پی وی سی، درپوش را در برابر پوسیدگی و تغییر رنگ کاملاً مقاوم می نماید و در فضاهای داخلی یا خارجی پارکینگ یا کارخانه می توانند مورد استفاده قرار گیرند. همچنین مقاومت شیمیایی این گریتینگ ها در برابر اسید بسیار بالاست.

پیچ و مهره های گریتینگ

برای جلوگیری از بازی کردن و لق خوردن گریتینگ روی کانال پیشساخته می توان با استفاده از پیچ های استینلس استیل به همراه مهره های برنجی که همراه این محصول عرضه می شود، استفاده نمود.

.

کانال های پیش ساخته دارای قابلیت تعبیه خروجی کف، انتهایی و جانبی میباشند.

خروجی کف با سایز 100 از این قطعه به عنوان خروجی کف با سایز ۱۰۰ ( ۴  اینچ ) استفاده می شود. برای اتصال به لوله فاضلاب، ابتدا این قطعه را کف کانال پیچ کرده، سپس کف کانال را توسط گرد بر سوراخ می کنیم. ( کد: STCAN‌ ).

 

 

خروجی کانال 110

خروجی کف با سایز ۱۱۰ نیز موجود می باشد. ( کد: SVCAN )

 

 

 

قطعاتی که به عنوان خروجی یا مسدود کننده کانال ، مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

خروجی انتهایی کانال پیشساخته کد: NAT177 – خروجی جانبی یا انتهایی. البته در صورتی که قسمت داخلی قطعه مسدود بماند، می توان به عنوان مسدود کننده ی انتهای کانال نیز از این قطعه استفاده نمود.

 

 

خروجی 110

کد: NAV177 – سایز ۱۱۰

در صورتی که از کانال پیش ساخته آب در طبقات استفاده شود و نیاز به آب بندی بیشتر داشته باشیم از چسب پلی اورتان در درزهای نری مادگی کانال استفاده می کنیم.

 

اگر در پروژه مورد نظرتان استخر و جکوزی نیز دارید، لطفاً از صفحه ی گریل های استخری بازدید فرمائید.